Korda - Риболовні бренди
Головна » Риболовні бренди

Korda

29.01.2014, 17:32
"Корда" є одним із найвідоміших коропових брендів у світі. Карпятники Korda розробляють високоякісні снасті для своїх колег. Команда складається з професійних риболовів, навіть телефонні оператори і ті карпятники.

"Ми всі ходимо на рибалку майже кожного дня" - говорять у компанії. "Не тільки ловимо коропа, а й розвідуємо обстановку для майбутніх сесій, знімаємо відео та фото для журналів та мережі інтернет. Ми допомагаємо риболовам, а не просто гонимося за об'ємом продажів - це наша головна ідея."

З нашою командою, члени якої мають великий досвід у ловлі коропа, кожен наш новий продукт проходить складні випробування, перш ніж потрапить на ринок. Такий процес дає можливість вчасно виправити недоліки продукту. І якщо ви використовуєте снасті фірми Korda - будьте впевнені, що їх тестували такі риболови, як Саймон Скотт, Даррелл Пека, Гарет Фейргем та ін.

З чого ж усе почалося? А з того, що у 1993р. Денні Фейрбрасс почав виливати коропові грузила в себе на кухні. І це стало початком зародження Korda Developments.
Цього ж року Денні вперше представив "Корду" на виставці снастей, і отримав перші прибутки. До 1996 року вдалося випустити камуфляжні грузила, резинки і кліпси для оснасток.  Рік потому вийшли Eazi-Stik, система Funnelweb та повідковий матеріал IQ.
У 2001р. до компанії Korda приєднався Деміен Кларк - легенда карпфішингу. А Джон Хеннент, дизайнер, змінив стиль логотипу фірми, який можна побачити на фото.

2003 р був переломним для бренду. Ден і Деміен виграли короповий чемпіонат у Великобританії, на ринку були представлені сподові вудилища Skyliner, гачки Wide Gape і Longshank. А також світ побачив перші DVD з підводними зйомками ловлі коропа - Korda Underwater Carp Fishing, які назавжди змінили і сам карпфішинг, і риболовну індустрію, і кіновиробництво.

У 2005р до "Корди" приєднався Алі Хаміді, очоливши маркетинговий відділ. Представництво фірми в Європі дало компанії ще більший вплив. Алі працював активно, і вже в 2006 на телеканалі SkySports йши перші випуски Thinking Tackle. Експерти фірми також почали навчати дітей риболовлі в рамках проекту Carp Academy.

У 2009-му був сформований дочірній бренд - Tackle Guru, а на ринку представлений Krusha - популярний і простий подрібнювач бойлів. А нові гачки Kaptor не мали конкурентів за якістю заточки та камуфляжу.

У 2012-му компанія Korda стає генеральним спонсором Англійської команди по ловлі коропа, заявляючи про себе у Світі. А перші номери журналу Thinking Tackle Digital дають початок новій ері цифрових риболовних видань про риболовлю.

У цьому ж році завершилася робота над 7-ою частиною підводних зйомок коропової ловлі, які тривали з 2005 року. Денні і команді ніяк не вдавалося повторити всіх успіхів, які вони досягли у попередніх шести частинах фільму. А це говорить про те, що не все так просто.
Говорячи про 8-мий диск, то він змінив всі уявлення про карпфішинг, і показав, що всі теорії, хоч як би вони були перевірені, потрібно перевіряти ще не раз. Ця 8-ма, остання на даний момент, частина була знята по-особливому - на найбільш запресованих водоймах. А це вимагало від команди ефективної роботи. Втім, цей фільм - спражня сенсація. Вийшовши у 2013 він змінив стандартні підходи до ловлі коропа. А Денні Фейрбрасс, Алі Хаміді, Том Дау показали справжній майстер-клас.

Втім, снасті Korda справді відповідають напису на лого - "Thinking Tackle".
Переглядів: 746 | Рейтинг: 0.0/0
Веб-сайт (каталог продукції) фірми: http://www.korda.co.uk/

Останні новинки снастей Korda
Все про: карпфішинг, Thinking Tackle, риболовні бренди, коропові снасті, tackle Guru, Korda
Всього коментарів: 0
avatar