Нова схема продажу G.Loomis - гарантована любов
Головна » Новини риболовної індустрії » Виставки і шоу
24.05.2014 18:31

Нова схема продажу G.Loomis - гарантована любов

Американська компанія G.Loomis впевнена у тому, що нова їхня бізнес-модель Guaranteed Love збільшить обсяг продажів вудилищ. Програма полягає у тому, що роздрібні покупці можуть повернути куплені вудилища в магазин протягом 30-ти днів після покупки. Цей період, на думку керівництва фірми, відводиться не стільки для тестування вудилища, як для того, щоб полюбити його.

Звичайно ж, якщо "не склалося" з щойно купленим девайсом, власник повертає його назад в магазин і отримує свої гроші. Хоча, це малоймовірно.

Політика виробника полягає в тому, що він не сумнівається у якості своїх продуктів, і дають можливість риболовам знайти саме таке вудилище, яке їм підходить, яке ідеально лежить в руці. А це, в свою чергу, зумовить і наступну покупку.

Представники фірми G.Loomis впевнені, що зловивши рибу їхнім вудилищем, рибалка не захоче ловити інакшими. У цьому і суть.

Програма "Гарантована любов" розповсюджується на абсолютно всі серії вудилищ, включаючи NRX, GL2, GL3, GLX, IMX, PRO4x. А всім дистрибюторам вже надіслані відповідні рекомендації.

Читайте також про нову схему продажу вудилищ Swift.

Дивитися інші новинки бренду G.Loomis


Категорія: Виставки і шоу | Переглядів: 733 | | Теги: вудилища, G.Loomis | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar